پویش نصر مقا.مت در کلماتی که "مرگ بر اسرائیل" را تکرار کرد
پويش نصر مقا.مت در کلماتي که "مرگ بر اسرائيل" را تکرار کرد

پویش نصر مقا.مت در کلماتی که "مرگ بر اسرائیل" را تکرار کرد

مربيان و فعالان فرهنگي و مسجدي چهار4 استان کشور در کنار هم، با همبستگي طومار "مرگ بر اسرائيل و "مرگ بر آمريکا" را نوشتند و امضا کردند تا بارها و بارها، ارزش هاي جبهه مقاومت غزه و لبنان تکرار شود و بارش خشم و دشمني بر صهيونيسم غاصب ببارد.
شناسه خبر : 64983 تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۰۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ نوای پایانی سیزدهمین گردهمایی منطقه ای مربیان طرح تربیتی چهره به چهره  و چکامه با  امضاء کلمات ضد صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان و  ایستادگی جبهه مقاومت تثبیت و ماندگار شد.

 

مربیان و مجریان  حاضر در این گردهمایی در لحظات پایانی و اختتام این گردهمایی طوماری در محکومت اعمال جنایتکارانه و جنگ افروزانه اسرائیل کودک کش امضاء کردند و  همراه پویش نصر مقاومت شدند.

 

هر کدام از مربیان حاضر  با خشم  و خصم بیش از پیش علیه اسرائیل و آمریکا، کلمات دشمن ستیزانه ر ا نوشتند و با جدیت و ایستادگی همراه هم امضاء کردند.

 

سیزدهمین گردهمایی منطقه ای مربیان طرح تربیتی چهره به چهره  و چکامه به همت همدلانه و مشارکت مسجدی  دو کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره) بجنورد و کانون محبان الزهرا(س) اسفراین، از 25 تا 27 مهرماه در روستای گردشگری روئین اسفراین برگزار شد.

 

پایان/